tisdag 29 oktober 2013

Insta










Jag har funderat ett tag på en sak..

Visst fasen börjar instagram bli som ansiktsboken? Jag kanske är kärringen mot strömmen men..

Jag menar:


  • YYYYYYYYYTA!! och en aning tråkigt. Har börjat tappa sugen..

Mycket inredning, inget fel på det MEN jag köper tidningar för sånt eller så surfar jag runt . Att dessutom de bilder som publicerats ser likadana ut. Inget sådär WOW vilket kul tänk! Väldigt liknande bilder från olika användare, samma designers och produkter på bilderna men i olika hem.. Konstigt men framförallt TRÅKIGT!! Självklart kan jag tycka att det är kul att se inredningsbilder men herregud, det finns så mycket annat man kan ta kort på OXÅ. 

Men ÄNNU värre , verkar det som att "gilla o dela tävlingar" även hittat dit! STÖÖÖÖÖÖÖÖN!!!


TACK o lov följer jag även människor med bilder som får mig att skratta !!  Bilder som inte är fake utan "på riktigt". Bilder som inte är så krystade och tillgjorda. Bilder som inte ser ut som de är tagna ur en katalog.

ALLA ni underbara instavänner som visar annat än YTA - KEEP UP THE GOOD WORK!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar