tisdag 12 februari 2013

Trisslott




Den här dagen blev så lyckad!!!

Den började med sovmorgon ända till kl 09.00 och kaffe innan jag så småningom vandrade ner mot stan. Nämen de har rea på  Ladida! MÅSTE kolla. Jomenvisst var det tokrea på en kruka jag spanat in sen länge. Katsching. 

Gick sedan in på Mias och köpte en passande blomma ( fusk naturligtvis,inget annat överlever i min vård) kommer till kassan och får en present i form av ett jättefint trähjärta. Dolda kameran?

Sedan gjorde jag ett besök på mitt favvohak ( biblioteket),tog en kopp kaffe på mitt jobb för att sedan lägga mig 80 minuter och bara njuta av en välbehövlig och ljuvlig ansiktsbehandling.

 När det var dax för betalning så får jag decleorgrejer för över tusen spänn!!! Är det min dag i dag eller???

När jag kollar mobilen ser jag att jag fått ett meddelande från en vän som jag bara älskar,  och en förfrågan om jag vill följa henne på teater på torsdag kväll. MEN GIVET!!!

Lyxade till det och tog bussen hem, men nu måste jag nog springa över gatan och köpa en trisslott eller två!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar