torsdag 7 februari 2013

Tekniksupport





Sådärja!!

Nu börjar det ta sig för gamla gamla Anna,teknikprylarna bara ramlar in. Har införskaffat en i-phone ( iofs hundra år efter alla andra) och även köpt en ny laptop då den gamla lade av för några månader sedan. Har inte lyckats klura ut hur man lägger in bilder på bloggen via surfplattan så...NU ska det väl bli ordning !

Det här med teknik är inte min starkaste sida direkt.. samma kväll som jag fick hem min nya telefon så jäklades det! Jag kontaktar då omg min support ( Läs väninnan G) . Hon talar om för mig i telefonen hur jag ska göra, jag säger att jag gjort det..men ljuger. VARFÖR??

Hmmm, när jag sedan provade det hon sa att jag skulle göra så funkade det ju!! Det handlar inte om att jag inte tror att hon vet vad hon gör för det vet jag att hon gör.

Så nu kära G är friden slut för din del. Jag har återigen en laptop som kan behöva support mellan varven!! Men jag lovar jag att hädanefter försöka göra precis som du säger och inte skrika att "Skiten åker snart ut genom köksfönstret"!! (när det gäller teknik)

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar