måndag 11 februari 2013

Drömmar





En del hävdar att drömmar är vårt undermedvetna som vill säga oss något. OM så är fallet så skriker det åt mig att skaffa en man!!


Sällan eller aldrig kommer jag ihåg vad jag drömmer om natten men nu har något skumt börja hända.

Häromveckan drömde jag att jag träffade en fantastisk man. Han hade allt man kunde önska sig med bara ett litet problem...han hade getingbon i öronen!  Det var iofs inget större problem så länge man var på en armlängds avstånd men pussar var förenat med livsfara. Det är banne mig inte romantiskt eller lätt att pussas och samtidigt vifta bort ett antal getingar.

Så i natt igen mötte jag en drömman! Han hade oxå bara ett problem..han var stum . Kan ju vara rätt skönt men eftersom jag gillar att kommunicera blev det ett problem.När det dessutom visade sig att han var analfabet och inte kunde skriva vad han ville så.....


Jaha, dax att ge sig ut på tuppjakt då!? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar