lördag 21 april 2012

Tack Boxer





Tusen tack boxer för att vi fått prova era kanaler gratis i två veckor.


Nu är jag ännu mer övertygad om att inte skaffa fler kanaler.  Herregud så mycket skit som visas. 

Värdelösa såpor om mer eller mindre intelligensbefriade människor. Program som jag inte fattar vem som ser. 


  • Par där den ene ska sättas på diet för den blivit för tjock.
  • Pappor som ska tävla mot varandra.
  • Dumma brudar i LA
  • Fylla i Värmland
  • Djungeldrottningen - behöver jag förklara?
  • Konstiga dokumentärer och "intervjuer" om allt möjligt trams.



Så än en gång Stort tack boxer jag kommer aldrig att klaga över mitt basutbud igen!

1 kommentar:

  1. En av anledningarna till att jag, förutom de nyss nämnda inte använder boxer...är att det blir bara "bråk" om vilken kanal vi ska se på.
    En annan ...jag vägrar lägga ut massa pengar på dynga.

    SvaraRadera