onsdag 11 april 2012

Anna 15 år





Igår fick jag känna mig som 15 år..


Kvällen började med en utsökt middag hos Lotta med efterföljande hockey på tv. Jag måste erkänna att sport kan vara rätt kul - men anar att vinet gjorde sitt...

Vi skrattade, pratade och hade allmänt trevligt och fler människor slöt upp i Lottas mysiga hem.

Hursom så är det någon av de närvarande som vill ut på puben - sagt och gjort, vi hamnade på Bishops. Det var vi och typ tre stycken till där. Klockan var då typ toksent så jag drack vatten och tog en snus istället för något alkoholaktigt. Trevligt prat och livliga diskussioner tills det blev stängningsdax.

När jag sent omsider kommer hem, smyger in nyckeln i låset och öppnar dörren möts jag av min son.
 - VAR har du varit?
 -VAD har du druckit?
- GÅ och lägg dig!!

Men det konstiga är att jag vaknade tidigt i morse - nu är det snart lunchtid och sonen sover fortfarande....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar