torsdag 26 april 2012

Promenixa









Det braiga med hund är att man kommer ut genom dörren.


Häromkvällen när jag skulle ta ut min håriga kompis på promenad så passade jag på att kolla in de fönster vi passerade. Man kanske kan få ett tips eller två på gardiner eller lampor?!

En del fönster ser väldigt tråkiga och intetsägande ut medan andra är rejält pimpade..

Den lilla kompisen stannade till utanför ett hus och hittade antagligen en väldigt intressant lukt ( eftersom hon stannade och facebookade en rejäl stund)  Under tiden passade jag på att kolla in fönstret i närheten. 

- Hmm här bor det nog en äldre kvinna. Blommiga gardiner , pelargonier och näverlampor.... När jag tittade lite närmare så....JAJJAMEN!!! En tant stod och tjuvkikade på mig bakom gardinerna! BINGO!

Lilla tanten om du läser detta - Jag var inte ute och recognoserade ett bryt så du kan sova lugnt i fortsättningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar