torsdag 20 maj 2021

Vad göra?  



Jag upplever mig inte som en jätteelak  (dock får väl andra svara på det) människa men har nu mött en människa som upplever det. Trots förlåt, ursäkter och förklaringar är jag svartlistad. Telefonsamtal svaras inte på, gemensamma umgängen dyker inte hen upp på. 

Har haft liknande relationer som med hen förut och det har fungerat felfritt. Vad gör jag för fel tro? När jag frågar får jag svaret - Det vet du!  Nä, jag vet inte, säg rakt  ut så kanske vi kan lösa den här knuten och gå vidare. Så sorgligt när det handlar om två människor jag vill ha i mitt liv - jag ser tyvärr ingen lösning just nu  

Så länge det här larvet fortsätter så fokuserar  jag på dem som faktiskt tycker om mig och talar om om något är fel. Det är viktigt och vuxet. Att må dåligt över detta är jag trött på och leder inte till något gott. Bestämmer här och nu att eftersom jag blir bortknuffad och hen/de inte har någon  lust att prata med mig släpper jag det. Livet är så mycket mer än funderingar  


Var rädd om er och era nära och kära. Puss. 😘



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar