torsdag 25 april 2013

Stockholm






Jag har en hatkärlek till den staden.

Allt finns tillgängligt, det ligger så vackert till, kulturutbudet är enormt.

Men jag skulle inte fixa det!!

Överallt springer folk som stressade råttor, ljud och skrän som avbyter varandra. Tre miljoner synintryck i sekunden ...inte konstigt att min dotter och jag fick en drabbning utanför NK =D

Hursom så har det varit tjejernas resa. De har shoppat - jag har solat och läst. De har varit på Bieberkonsert - jag har druckit te med en vän. De har fnittrat  - jag har sovit.


Nu har lugnet lagt sig på Ök, <3 har åkt. Men det finns spår av henne kvar . 

  • Mascara på handdukarna
  • Hårspännen lite överallt
  • Löshår i duschen
  • En kvarglömd halsduk i hallen

Man kanske skulle låta det vara som det är så längtan efter henne inte blir så svår...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar