tisdag 9 april 2013

Min son







Ibland undrar jag om han har en hörselskada..

Då syftar jag på min allt annat än tysta son. Bullrig och högljudd så det räcker till en hel dagisgrupp mellan varven. Då vi inte direkt har samma dygnsrytm så blir det en del problem.(mest för mig) . Hans problem brukar vara när väckaren ringer på morgonen..

Han är den enda människa jag känner som andas högre när han är vaken än när han sover. Hur är det ens möjligt??  

När han kommer hem vid ett tiden på natten måste ALLA lampor tändas och sen följer - MAMMA ÄR DU VAKEN?? Öhhh ja nu är jag det...

Att spela tvspel, se på tv eller lyssna på musik fungerar inte utan BASLÅDA!!  Sen tror jag inte att han fattar att när man spelar fotboll på tv-spelet är det inte på riktigt, han vrålar och hejar även då han spelar själv... ska man bli orolig?


Det är en jädra tur för honom att jag älskar honom , annars hade han varit hemlös för läääääääänge sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar