fredag 24 juni 2011

Facebookvänner


Det har blivit konstigt..

Vänner och facebookvänner -  samma sak och ibland helt olika. De allra flesta vännerna på min facebooksida  tycker jag tokmycket om. MEN några få som jag faktiskt struntar i har slunkit in. Varför svarar jag ja på vänförfrågningar från "idioter". Någon fler som känner igen sig??

Ett tips för att känna igen dem är :  de tillbringar mycket tid på fb men uppdaterar sällan sin egen sida. Deras favoritsyssla är att snoka och läsa andras inlägg och statusar - kan även gå under namnet "skvallerkärringar". Antagligen har de ett futtigt liv och borde fundera på att göra något annat....

Jag brukar dock göra en rensning mellan varven och plocka bort de som jag inte är alltför intresserade av och som jag VET vill vara min vän för att komma över personligt skvaller.Men tyvärr tyvärr,sånt existerar inte på min fb. Personligt "skvaller" tar jag irl med de vänner jag litar på till 100% så.ni som bara vill läsa saftiga saker om mig på fb kan lika gärna ta bort mig som vän. Alternativt fråga mig om jag har något snaskigt att  berätta - enklare så..=)    

Till alla er som jag FAKTISKT tycker väldigt mycket om: Alla ni underbara , fantastiska , vackra vänner. GLAD MIDSOMMAR!!! 
 Jag och dottern har hyrt 6 filmer - hoppas att det räcker för kvällen..  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar