tisdag 14 juni 2011

Dating No 2





Fortsättning på gårdagens tema!


Vill ni skratta er halvt ihjäl?? Skaffa en profil på någon datingsajt!!!

Jag vet att det finns dem som träffas via nätet och att det kan fungera men...inte för mig. Jag har svårt att ta det på allvar när "männen" som figurerar på sidan kallar sig bla:


Truten - Mick Jagger eller fågelmås??
Bossebatong - Vill INTE veta!!
Filtharen - Gjord av flirtkulor eller??
Grepapa - En apsort jag aldrig hört talas om men inte är alltför intresserad av att data...
Pieceofshit- Klarar jag mig utan.
Sexigochbusig - Enligt andra eller??
Hetsingelpappa - Nähä? 
Mysigtnu - Mesproppnu??
Hurring - Kvinnomisshandel?
Träskare - NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!

Att en del av dem dessutom varit medlemmar på sidan sedan 2004 gör inte saken bättre.....men många skratt får man som sagt...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar