fredag 1 juli 2011

HELG!!

Vardag och helg

Jag är sjukskriven och borde ju då egentligen inte behöva kliva upp halv sju på morgnarna men... Mina änglar går i skolan och är inte de lättaste att få ur sängen på morgnarna därför MÅSTE jag kliva upp och jaga ut dem ur lägenheten.

Men tänker säkert vän av ordning - de har väl sommarlov nu? En av dem har det  ja, men den andra har ett sommarjobb som  han ska komma i tid till så med andra ord är mamman uppe med tuppen .  Ingen ide att gå tillbaka  till sköna sängen när man ändå klivit upp och druckit sitt morgonkaffe.

MEN imorgon mina damer och herrar blir det sovmorgon!! Jag behöver jag inte kliva upp förränn kl 10.00 för min återkommande date med Anders Eldeman som äger rum varje lördag 10.03.  Frågor på det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar